Το 2012 - 13 αποτελεί μία από τις πιο δύσκολες διετίες για την οικονομία της χώρας. Κι όμως, σε αυτό το δυσμενές για τις επιχειρήσεις περιβάλλον, ο κλάδος των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτικών εταιρειών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης έχει να επιδείξει σημαντικές πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν επιχειρήσεις και ομάδες.Όσοι στηρίζονται σε υγιείς βάσεις, μελετούν τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών τους και προσαρμόζονται σε αυτές με καινοτόμες ιδέες και πράξεις, θα αναδειχθούν για 2η χρονιά μέσα από τα βραβεία που διοργανώνει το περιοδικό σελφ σέρβις της Boussias Communications και τοΕργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στην τελετή απονομής, και κατόπιν μέσω των ειδικών εκδόσεων, των κλαδικών εντύπων αλλά και των υπολοίπων ΜΜΕ, θα παρουσιαστούν στην αγορά αλλά και το ευρύτερο κοινό που ενδιαφέρεται για τις εξελίξεις στον κλάδο, μετά από την κρίση των υποψηφιοτήτων που θα έχουν κατατεθεί μέχρι 15 Μαΐου (νέα ημερομηνία), οι πρωτοβουλίες Α) του Λιανεμπορίου (σούπερ μάρκετ), Β) Προμηθευτών (προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και Γ) Συνεργατικών πρακτικών(λιανεμπόριο & προμηθευτές), που βραβεύτηκαν σε τομείς όπως:
- Επενδυτική δραστηριότητα
- Συμβολή στην εθνική οικονομία
- Εξωστρέφεια
- Επέκταση δραστηριοτήτων σε νέες κατηγορίες-νέες αγορές
- Δίκτυο καταστημάτων
- Μάρκετινγκ & Επικοινωνία
- Προστασία Περιβάλλοντος
- Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Καινοτομία-Νέες τεχνολογίες
- Εναλλακτικά κανάλια πώλησης
- Shop In Shop
- Ποιότητα & ασφάλεια προϊόντων
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
- Β2Β
- Customer Segmentation & Category Management
- Καινοτομία στην πώληση
- Έρευνα, κλπ.
Νέες κατηγορίες - Βραβεία
Στη φετινή διοργάνωση, μεταξύ των νέων κατηγοριών-βραβείων που προτείνονται, παρουσιάζονται δύο ιδιαίτερα σημαντικές κατηγορίες:
- Private Label (Προϊόντα-Σειρές PL):
Οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ έχουν την ευκαιρία να υποβάλλουν υποψηφιότητα διάκρισης των κατηγοριών προϊόντων τους ιδιωτικής ετικέτας (PL), που θεωρούν πως ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και αποτελούν μια αξιόλογη πρόταση προς τους καταναλωτές, βάσει των αποτελεσμάτων τους (πωλήσεις, μερίδιο κατηγορίας κλπ), της καινοτομίας τους σε επίπεδο σχεδιασμού, συστατικών, συσκευασίας, χρήσης. κλπ.
- Βέλτιστη Αξιοποίηση της Ελληνικής Αγροτικής Παραγωγής & Παράδοσης:
Οι προμηθευτικές επιχειρήσεις αγροτικών προϊόντων, με κύκλο εργασιών έως 7 εκατ. ευρώ ή με δραστηριότητα τα τελευταία 10 χρόνια, που αναδεικνύουν με τη δράση και τα προϊόντα τους τον πλούτο της ελληνικής γης, μπορούν να υποβάλλουν υποψηφιότητα και να διεκδικήσουν την διάκρισή τους στην κατηγορία.
Κριτική επιτροπή
Η επιτροπή αποτελείται από εκπροσώπους σχετικών κλαδικών φορέων, εμπειρογνώμονες του κλάδου και εξειδικευμένους ακαδημαϊκούς. Την επιστημονική υποστήριξη των βραβείων, έχει το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δείτε αναλυτικά την περιγραφή για όλες τις κατηγορίες των βραβείων και δηλώστε online τις συμμετοχές σας στο www.selfserviceexcellenceawards.gr |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου